Het 5-K model staat centraal bij Lectric ecommerce seminar

Donderdag 5 maart houdt Lectric Internetoplossingen haar eerste ecommerce seminar. Tot aan vandaag hebben er zich ruim 50 personen aangemeld en daar ben ik best trots op! He evenement vindt plaats in Vak Zuid, Olympisch Stadion Amsterdam. De middag is georganiseerd met de inzet van enkele collega’s, waardoor ik  mij kon concentreren op de rode draad. Via deze weg bedank ik ze voor de inzet. Kon de voorbereiding beter? Jazeker. Veel lessons-learned als het gaat om het stellen van prioriteiten, verwachtingen afstemmen, plannen etc. Wat is het programma? 5-K  model De rode draad van de middag is het 5-K model (Komen-Kijken-Kiezen-Kopen-terugKomen). Docent Online Marketing Jorn Moraal heeft mij dit model een jaar geleden gepresenteerd. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een fantastisch analysemodel is om je online activiteiten eens tegen het licht te houden. Jorn is ook een van de sprekers. Hij heeft een goed verhaal over het nieuwe communiceren met de klant. Interessant programma Het eerste deel van de middag wordt ingevuld door 4 sprekers die ieder vanuit hun expertise het 5-K model belichten. De CEO van Hybris , Ariel Luedi, presenteert zijn multichannel communicatie en ecommerce software op basis van interessante klantcases. Hybris is recentelijk door Forrester beoordeeld als leider op het gebied van ecommerce software. Zie Marqit voor meer achtergrondinformatie. Andere sprekers zijn: Michiel van Riemsdijk, directeur van het succesvolle emailmarketingbureau Yourzine : “Relevantie leidt tot conversie: de kracht van profielen en e-mailmarketing” Gert Jan Delcliseur, directeur van #1 SEM bureau SearchResult : “Van Passant tot Klant: van zoekmachinemarketing tot e-commerce KPI’s” Jorn Moraal , docent Online Marketing : “Online Marketing, what else?: klanten 2.0 – nieuwe dialogen, nieuwe regels” Joris Beckers, directeur Fredhopper Ecommerce speeddaten, eyetracking, persoonlijk opleidingsadvies De tweede helft van middag kunnen de deelnemers de specialisten via een ecommerce speeddate bevragen over prakkende kwesties op het gebied van techniek, emailmarketing, SEM en online communicatie. Daarnaast zijn er demonstraties van het Hybris platform en usability onderzoek op basis van eyetracking . Lectric Internetopleiding geeft advies op het gebied van online marketingopleidingen .

Lees het hele bericht:
Het 5-K model staat centraal bij Lectric ecommerce seminar

Leave a Comment