Affiliate marketing onderzoek 2009

Affiliate marketing in Nederland is groeiende en heeft de afgelopen jaren een groot aantal veranderingen ondergaan. De markt is volwassener geworden en wordt bij vele adverteerders gezien als een zeer belangrijk verkoopkanaal. Over de adverteerders in Nederland is veel bekend, maar over de aanwezige affiliates in Nederland weten we nog niet veel. Waar de Amerikanen en Engelsen onderzoeken los laten op het gedrag en de keuzes van affiliates handelen wij in Nederland puur en alleen op emotie en gevoel. Eerste grootschalige onderzoek van Nederland Het wordt dus hoog tijd dat er een onderzoek wordt ingesteld naar het gedrag, de eisen en de wensen van de aanwezige affiliates in Nederland. Yonego, actief in het beheren van grote affiliate campagnes en zelf groot geworden als affiliate, kent als bureau de verschillen en discussiepunten tussen affiliates, netwerken en adverteerders. Vandaar dat Yonego vanaf 2009 jaarlijks onderzoek doet om zodoende meer te weten te komen over onze affiliates. Netwerken en adverteerders kunnen door middel van de resultaten affiliates beter begrijpen en op deze manier de samenwerking verbeteren. Leer affiliates begrijpen Tijdens het onderzoek wordt er in 40 vragen antwoord gegeven op welke manier affiliates actief zijn, hoe men te werk gaat, met welke Nederlandse netwerken men graag samenwerkt en wat volgens hen de toekomst van Nederland is. De resultaten vormen een interessante bron van informatie voor alle adverteerders en netwerken in Nederland. Het onderzoek zal lopen tot donderdag 12 November. Bent u affiliate en wilt u dat de aanwezige adverteerders en affiliate netwerken een beter inzicht krijgen in de eisen en wensen van affiliates? Dit onderzoek is anoniem en de resultaten zullen volledig worden gepubliceerd. U kunt de enquĂȘte HIER invullen. Zodra de resultaten bekend zijn zal Justecommerce.nl u hiervan op de hoogte stellen. (Bron: Yonego.nl )

Lees het hele bericht:
Affiliate marketing onderzoek 2009

Leave a Comment