Langere kopregels voor bepaalde advertenties op Google

We testen voortdurend varianten van onze resultatenpagina om de prestaties voor u en onze gebruikers te optimaliseren. Zo bent u waarschijnlijk ook altijd op zoek naar manieren om elke regel van uw advertentie maximaal te benutten voor het overbrengen van uw boodschap aan gebruikers. Om u daarbij te helpen, hebben we onlangs bepaalde advertenties zodanig gewijzigd dat u nu meer informatie kunt weergeven op de plaats waar die het snelst wordt opgemerkt: de kopregel. De afgelopen weken hebben we voor bepaalde advertenties die boven de zoekresultaten van Google worden weergegeven, de positie van de eerste beschrijvingsregel gewijzigd. Voor sommige advertenties waarin alle regels aparte zinnen zijn die met de juiste leestekens worden afgesloten, is beschrijvingsregel 1 verplaatst naar de kopregel en daarvan gescheiden door een koppelteken. Daardoor hebben sommige advertenties op de bovenste positie langere kopregels gekregen. Laten we eens kijken naar een voorbeeld: Voorheen Nu We hebben vastgesteld dat de wijziging heeft geresulteerd in hogere klikfrequenties voor de advertenties die met de langere kopregel werden weergegeven, evenals voor andere topadvertenties die daarnaast werden weergegeven. Bovendien wordt een betere gebruikerservaring gecreƫerd doordat meer informatie in de advertentie onder de aandacht wordt gebracht. Er wordt slechts een beperkt aantal advertenties met de langere kopregel weergegeven, maar u kunt uw kansen vergroten door ervoor te zorgen dat elke regel van uw advertentie een aparte zin is die met de juiste leestekens wordt afgesloten (bijvoorbeeld met een punt of een vraagteken). Dit betreft een wereldwijde wijziging en de leestekens kunnen per land verschillen. Ga voor meer informatie naar ons Helpcentrum . Gepost door Kenny, Inside AdWords Team

Lees het hele bericht:
Langere kopregels voor bepaalde advertenties op Google

Leave a Comment