Miss Lipgloss en De Nieuwe Zaak starten beauty webwinkel

Cynthia Schultz, beter bekend online make-up blogger “Miss Lipgloss”, gaat naast het via Social Media reviewen van make-up een webwinkel openen. Hierin kunnen de gedemonstreerde producten worden aangeschaft. De vorig jaar opgerichte Retail tak van eCommerce specialist De Nieuwe Zaak zal het ontwerp, de bouw en exploitatie op zich nemen.

Met vaak meer dan 20.000 unieke bezoekers per dag is Misslipgloss.nl veruit het populairste ‘beauty blog’ van Nederland. De 20 jaar jonge Cynthia Schultz heeft haar blog van de grond opgebouwd. “Het begon een paar jaar geleden met wat filmpjes op YouTube en een handjevol kijkers, vandaag de dag ben ik full-time bezig met het uitproberen van producten, deze te reviewen in tekst en beeld en hierover te communiceren met de lezeressen van mijn blog. Producten verkopen is een logische volgende stap, maar het moeten wél producten zijn waar ik achter sta!”

Volgens Cynthia Schultz is De Nieuwe Zaak Retail de perfecte partner om een webwinkel mee op te zetten; “Ze hebben bewezen ervaring in het ontwerpen, bouwen en verbeteren van webwinkels, ondersteund door krachtige online marketing campagnes. Zaken waar ik wel een mening over heb maar me verder niet druk over wil maken. Ik wil me focussen op mijn lezerspubliek en de producten”.

Johan Keurentjes, directeur van De Nieuwe Zaak Retail, ziet het helemaal zitten; “Er was direct een klik en de rolverdeling werd al snel duidelijk. Cynthia weet ondanks haar relatief jonge leeftijd ontzettend goed wat ze wil. In deze combinatie is zij een betrouwbaar boegbeeld en adviseur voor haar volgers, wij zijn de ervaren online marketeers en bouwer van succesvolle webwinkels. Bovendien is Cynthia een leuke meid en past ze prima bij de cultuur van De Nieuwe Zaak. Het is fantastisch om met een van de meest succesvolle bloggers van Nederland te kunnen samenwerken”

De webshop zal medio 2011 live gaan.

Leave a Comment