Gemakkelijker accounts maken met nieuwe Mijn Klantencentrum-functie

In het kader van onze doelstelling om de hulpprogramma’s voor accountbeheer voor bureaus en grote adverteerders te verbeteren, hebben we accounts met optionele aanmelding geïntroduceerd, een nieuwe optie waarmee het maken van accounts in Mijn Klantencentrum (MCC) eenvoudiger wordt. Hiermee kunnen nieuwe AdWords-accounts zonder aanmelding of wachtwoord worden gemaakt in het MCC. Het voordeel van accounts met optionele aanmelding is dat bureaus en klanten hiermee nieuwe AdWords-accounts in het MCC kunnen maken zonder specifieke e-mailadressen en wachtwoorden voor het nieuwe account te maken. Hier volgen enkele veelgestelde vragen die u kunnen helpen om te profiteren van deze functie: 1. Hoe maak ik een account met optionele aanmelding in AdWords? Wanneer u op de knop ‘Account maken’ in uw MCC klikt, vult u de drie vereiste velden in: accountnaam, tijdzone en valuta. U ziet ook de link ‘Een andere gebruiker uitnodigen (optioneel)’, waarmee u een gebruiker kunt uitnodigen voor het account. Zelfs als u dit niet doet, wordt er een nieuw, live account gemaakt wanneer u op ‘Opslaan’ klikt. 2. Wat moet ik doen als ik voor een account toch een aanmelding wil instellen? U kunt de optie ‘Een andere gebruiker uitnodigen (optioneel)’ selecteren wanneer u het account maakt, maar ook gebruikmaken van de normale procedure om een gebruiker uit te nodigen voor een AdWords-account: ga naar het tabblad ‘Mijn account’, klik op ‘Toegang tot account’ en klik op de link ‘Andere gebruikers uitnodigen’. 3. Waar gaan meldingen voor accounts met optionele aanmelding naartoe? Rode accountmeldingen (zoals meldingen voor facturering of e-mails over beleidsschendingen) worden verzonden naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan het MCC. Voor niet-rode meldingen controleert u of u zich heeft aangemeld voor meldingen op de pagina ‘Mijn klantinstellingen’ op MCC-niveau. U kunt zich ook aanmelden voor ‘Prestatiesuggesties’ en ‘Nieuwsbrieven’ voor het account met optionele aanmelding. Dergelijke meldingen worden verzonden naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan het MCC. Aanvullende veelgestelde vragen over het maken van accounts met optionele aanmelding kunt u vinden in het gedeelte Mijn Klantencentrum van het Helpcentrum van AdWords. Voor meer bronnen over Mijn Klantencentrum en andere hulpprogramma’s waarmee grote accounts effectief kunnen worden beheerd, gaat u naar het AdWords Help centrum . Blog post door Katie Miller, Agency Marketing Gepost door Eronne, Inside Adwords Team

Lees het hele bericht:
Gemakkelijker accounts maken met nieuwe Mijn Klantencentrum-functie

Leave a Comment