Focus op de feed: drie manieren waarop uw bedrijf kan profiteren van een productgegevensfeed

Als u een online winkel heeft, heeft u wellicht gezien dat we Google Shopping en Google Commerce Search onlangs hebben gelanceerd in Nederland. De productzoekresultaten van deze services zijn gebaseerd op productfeeds die u kunt indienen via Google Merchant Center . Er zitten voor verkopers drie grote voordelen aan het uploaden van productfeeds Gratis, relevant verkeer. Google Shopping is een productzoekmachine waarin consumenten productinformatie kunnen vinden, prijzen kunnen vergelijken en een verkoper kunnen vinden waarbij ze hun aankoop kunnen doen. Dit is gratis verkeer naar uw winkelwebsite waarvan u alleen kunt profiteren als u een productfeed indient. Uitgebreide AdWords-indelingen, zoals productextensies [link], maken gebruik van uw productfeed om uw producten waar relevant automatisch in uw AdWords -advertenties weer te geven. Verhoog het aantal conversies op uw site met Google Commerce Search . Commerce Search maakt gebruik van uw productfeed om een krachtige zoek- en navigatie-ervaring op uw e-commercesite te bieden, zodat bezoekers artikelen snel kunnen vinden en nieuwe producten kunnen ontdekken. Voordelen zijn onder andere de vertrouwde snelheid en relevantie van de zoektechnologie achter Google.nl, plus innovatieve functies voor de detailhandel zoals geautomatiseerde productaanbevelingen, instant zoekresultaten en meer. Als u wilt profiteren van de unieke voordelen van een verkopersfeed, dient u uw productgegevens in via Google Merchant Center . Blog post door Kirill Kounik, Google Commerce-team Gepost door Eronne, Inside Adwords Team

Lees het hele bericht:
Focus op de feed: drie manieren waarop uw bedrijf kan profiteren van een productgegevensfeed

Leave a Comment