“De mobiele site is veel meer dan een oriëntatie kanaal”

– een interview met Alexander van Slooten, wehkamp.nl – Waar veel webwinkels nog overwegen al dan niet een mobiel kanaal te starten, lanceerde wehkamp.nl zijn eerste mobiele site al in 2009. Ruim anderhalf jaar later slepen ze de eerste mobiele webwinkel award in de wacht, daarbij de mobiele sites van Bol.com en Fonq.nl achter zich latend. Wij praten met Alexander van Slooten, manager internet bij wehkamp.nl over de mobiele strategie van het bedrijf. Tijdens de Thuiswinkel Awards afgelopen maart viel wehkamp.nl volop in de prijzen. Naast awards in de categorieën ‘Wonen’ en ‘Damesmode’ wonnen jullie ook de mobile commerce award welke voor het eerst werd uitgereikt. Wat is zo sterk aan jullie mobiele site? Wij hebben onze mobiele site opgebouwd op basis van de wensen van onze gebruikers die we door middel van diverse onderzoeken hebben verkregen.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
“De mobiele site is veel meer dan een oriëntatie kanaal”

Leave a Comment