Juice streeft naar het bedienen van de totale markt

Na het debuut afgelopen januari, is de innovatieve web- en software ontwikkelaar Juice ( www.itsallinthemix.nl ) in 2012 wederom terug te vinden op de Webwinkel Vakdagen. Dit keer echter als Gold Sponsor, passend bij de enorme groei en ambities van het bedrijf. Juice wil laten zien dat maatwerkoplossingen voor iedereen toegankelijk zijn en dat meedenken met de klant geen trend, maar een vereiste is. “Ervaring die wij opdoen via onze klanten houden we niet alleen voor onszelf, maar gebruiken we om ook anderen er beter van te maken!”. Wij praatten met Eppo Loeffen, directeur van Juice, over de diensten van Juice en de keuze voor het Gold Sponsorship. Afgelopen januari nam Juice voor het eerst deel aan de Webwinkel Vakdagen. Hoe hebben jullie dit ervaren? Als zeer positief.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
Juice streeft naar het bedienen van de totale markt

Leave a Comment