84% van Nederlandse consumenten kent Thuiswinkel Waarborg

Bijna driekwart van de consumenten met een PC koopt éérder bij een webwinkel mét Thuiswinkel Waarborg dan zonder. Ook vinden zij dat webwinkels in Nederland die het keurmerk voeren betrouwbaar en veilig zijn. Dit blijkt uit recent onderzoek van TNS NIPO in een representatieve steekproef onder ruim 300 pc-bezitters van 18 jaar of ouder. Uit het onafhankelijke onderzoek blijkt ook dat de bekendheid van het keurmerk Thuiswinkel Waarborg verder is toegenomen. 84% van de respondenten herkent het Thuiswinkel Waarborg nadat het keurmerk logo is getoond. 13% noemt het Thuiswinkel Waarborg ‘top of mind’. Andere keurmerken in de markt worden door respondenten niet genoemd. Het Thuiswinkel Waarborg is hét keurmerk van webwinkels in Nederland en wordt gevoerd door meer dan 1.300 bij Thuiswinkel.org aangesloten webwinkels. Leden van de belangenvereniging Thuiswinkel.org mogen het Thuiswinkel Waarborg alleen voeren nadat zij de certificering via de onafhankelijke Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg succesvol doorlopen hebben.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
84% van Nederlandse consumenten kent Thuiswinkel Waarborg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *