Direct Marketing Summit: een terugblik

Afwisselend, interactief en goed op niveau. Dat is de feedback die het meest te horen was aan het einde van het Direct Marketing Summit, georganiseerd door Copernica marketing software. Tijdens deze seminarmiddag bezochten 350 deelnemers sessies over o.a. social media, e-mailmarketing, merkbouwen en e-commerce. Sprekers met passie Het event was aangekondigd als ‘praktische kennisdeling en inspiratie voor je eigen online marketing campagnes’, en de aangeboden kennissessies maakten dit goed waar. De achttien sprekers deden hun verhaal vanuit eigen expertise en ervaring en dat was te merken aan het niveau; ze spraken met passie, overtuiging en onderbouwd met aansprekende cases. Waarbij er een goede mix was van technische sessies en meer praktische, breder toegankelijke. Copernica heeft de ochtend benut om exclusief met gebruikers en partners van de software van gedachten te wisselen. Met de partners zijn ze een directe discussie aangegaan over hun nieuwe strategie met verscherpte technologische focus, waarbij de partners middels een ‘partnerprogramma’ steeds meer de uitdragers en verkopers van het product worden.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
Direct Marketing Summit: een terugblik

Leave a Comment