Beter Bed focust op multi-channel

Beter Bed heeft onlangs haar nieuwe website geïntroduceerd. Op de nieuwe website is het, naast het zoeken naar uitgebreide productinformatie, ook mogelijk producten aan te schaffen, vestigingsinformatie te raadplegen en een afspraak te maken voor een adviesgesprek met een bepaalde vestiging. De nieuwe site is het logische gevolg van een vergaande integratie met de 83 fysieke winkels en het customer service center van Beter Bed en de eerste stap in de uitvoering van de multi-channel strategie van Beter Bed Holding. Dat meldt een persbericht. De site is gebouwd op het e-commerce platform van hybris en geïmplementeerd door Unic. In 2009 is Beter Bed gestart met een pilot webwinkel. De verkoopaantallen waren zo positief, dat de keten een interne e-commerce specialist aannam die verantwoordelijk werd voor het ontwikkelen van een multi-channel platform. Toen dit platform was ontworpen, moest Beter Bed multi-channel software implementeren.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
Beter Bed focust op multi-channel

Leave a Comment