“De perfecte mix zorgt voor de hoogste conversie”

Juice is inmiddels een bekende speler in de e-commerce markt. Ook dit jaar zijn ze aanwezig op de Webwinkel Vakdagen 2012, als Gold Sponsor. Binnen 5 jaar is Juice gegroeid van 2 medewerkers naar een bedrijf met 15 medewerkers die zich dagelijks bezig houden met het ontwerpen, ontwikkelen en optimaliseren van nieuwe en bestaande webshops en de uitdagingen die daarbij horen. We hebben een gesprek met de twee eigenaren van Juice: Ferry van de Graaf en Eppo Loeffen. 5 jaar na de start van jullie onderneming. Er is veel gebeurd in de tussentijd of niet? Eppo: Ja (lacht), en gelukkig voor ons in positieve zin. Ferry: Inderdaad. Zoals veel van onze collega’s zijn ook wij begonnen in een kleine ruimte met doen wat we leuk vonden en waar we goed in waren.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
“De perfecte mix zorgt voor de hoogste conversie”

Leave a Comment

“De perfecte mix zorgt voor de hoogste conversie”

Juice is inmiddels een bekende speler in de e-commerce markt. Ook dit jaar zijn ze aanwezig op de Webwinkel Vakdagen 2012, als Gold Sponsor. Binnen 5 jaar is Juice gegroeid van 2 medewerkers naar een bedrijf met 15 medewerkers die zich dagelijks bezig houden met het ontwerpen, ontwikkelen en optimaliseren van nieuwe en bestaande webshops en de uitdagingen die daarbij horen. We hebben een gesprek met de twee eigenaren van Juice: Ferry van de Graaf en Eppo Loeffen. 5 jaar na de start van jullie onderneming. Er is veel gebeurd in de tussentijd of niet? Eppo: Ja (lacht), en gelukkig voor ons in positieve zin. Ferry: Inderdaad. Zoals veel van onze collega’s zijn ook wij begonnen in een kleine ruimte met doen wat we leuk vonden en waar we goed in waren.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
“De perfecte mix zorgt voor de hoogste conversie”

Leave a Comment

“De perfecte mix zorgt voor de hoogste conversie”

Juice is inmiddels een bekende speler in de e-commerce markt. Ook dit jaar zijn ze aanwezig op de Webwinkel Vakdagen 2012, als Gold Sponsor. Binnen 5 jaar is Juice gegroeid van 2 medewerkers naar een bedrijf met 15 medewerkers die zich dagelijks bezig houden met het ontwerpen, ontwikkelen en optimaliseren van nieuwe en bestaande webshops en de uitdagingen die daarbij horen. We hebben een gesprek met de twee eigenaren van Juice: Ferry van de Graaf en Eppo Loeffen. 5 jaar na de start van jullie onderneming. Er is veel gebeurd in de tussentijd of niet? Eppo: Ja (lacht), en gelukkig voor ons in positieve zin. Ferry: Inderdaad. Zoals veel van onze collega’s zijn ook wij begonnen in een kleine ruimte met doen wat we leuk vonden en waar we goed in waren.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
“De perfecte mix zorgt voor de hoogste conversie”

Leave a Comment