Prijsvrij.nl bouwt aan e-mailmarketingactiviteiten

Prijsvrij.nl is sinds kort aan de slag gegaan met Copernica Marketing Software . De online reisaanbieder heeft daarbij duidelijke doelstellingen geformuleerd zoals het stimuleren van de verkoop en het klantcontact te verbeteren. Bevorderen herhalingsaankopen en cross-selling Door doelgroepgerichte campagnes op te zetten en te versturen wil Prijsvrij.nl meer halen uit e-mailmarketing. Momenteel wordt e-mailmarketing nog enkel ingezet voor de wekelijkse nieuwsbrief maar daar komt verandering in. “Zo zullen we e-mailmarketing en de software inzetten om klanten te stimuleren tot herhalingsaankopen en voor cross-selling.”, aldus Robert Van den Berge, Online Marketing Manager bij Prijsvrij.nl. “Verder moet de software bijdragen aan een verbetering van ons klantcontact en de klanttevredenheid. De standaard nieuwsbrief willen we aanvullen met event driven e-mailcampagnes en e-mailings met relevante gepersonaliseerde aanbiedingen.” Prijsvrij.nl kijkt op de langere termijn naar een koppeling tussen Copernica en haar eigen databases.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
Prijsvrij.nl bouwt aan e-mailmarketingactiviteiten

Leave a Comment