Meer duidelijkheid over de kwaliteitsscore

Vandaag introduceren we meer details over uw kwaliteitsscore in AdWords. Als u de status van een zoekwoord op het tabblad ‘Zoekwoorden’ met de muis aanwijst, ziet u de gebruikelijke numerieke score (1-10) en nieuwe beoordelingen voor elke hoofdfactor van de kwaliteitsscore. De nieuwe beoordelingen hebben een relatieve schaal zodat u kunt zien of uw verwachte klikfrequentie , advertentierelevantie en ervaring op de bestemmingspagina gemiddeld, hoger dan gemiddeld of lager dan gemiddeld presteren in vergelijking met andere adverteerders. Adverteerders hebben ons laten weten dat meer inzicht in de kwaliteitsscore kan helpen bij het focussen van uw inspanningen om de prestaties te verbeteren. Het verbeteren van de advertentiekwaliteit is ook goed voor gebruikers. Een laatste opmerking: deze lancering geeft u informatie die u kunt gebruiken om uw kwaliteitsscore te verbeteren, maar heeft geen invloed op de manier waarop de kwaliteitsscore en advertentiepositie worden berekend. Geschreven door Jen Huang, Product Manager voor AdWords

Lees het hele bericht:
Meer duidelijkheid over de kwaliteitsscore

Leave a Comment