De winkel van de toekomst

Als ondernemer kijk je constant vooruit. En als het even kan iets verder dan de dag van morgen. Zeker als je in een bedrijfstak zit waar de ontwikkeling zich in zo’n razendsnel tempo opvolgen als retail. Ga maar na welke impact ontwikkelingen als internet, de smart phone en bijvoorbeeld Groupon gehad hebben. Of je als retailer nu veranderingsgedreven bent of niet, vroeg of laat zul je niet meer om belangrijke ontwikkelingen heen kunnen. 5 ontwikkelingen die absoluut onderdeel dienen uit te maken van je toekomstvisie! 1.Clicks & Bricks Retail gaat om het spel van the Clicks & the Bricks. Wie dat beheerst is spekkoper. Waar je eind jaren 90 de eerste retailers had die naast hun winkel ook een webshop gingen opzetten, heb je nu ook veel pure e-tailers die een webshop hebben zonder fysieke winkel. Deze laatste groep doet het overigens minder goed qua klanttevredenheid en omzet.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
De winkel van de toekomst

Leave a Comment