Hoe werk je als online merk aan je offline merkbeleving?

Veel retailers denken van offline naar online. Retailers met succesvolle webshops zonder fysieke verkooppunten weten dat het ook belangrijk is om in hun offline merkbeleving te investeren. Niet alleen voor verkoop of distributie, maar vooral ook om “echte” merk contactmomenten te leggen met je doelgroep ter versterking van de band tussen merk en doelgroep. 4 kansen voor retailers met webshops om je online merkbeleving ook offline tot leven te wekken. Pop up stores Vroeger had je roadshows, nu heb je pop up stores! Zelf op te bouwen of maak gebruik van een leegstaand pand dat je tijdelijk pimpt. Deze pop up store is omgetoverd in de herkenbare blauwe schoenendoos van Adidas! Shop-in-shop Als je je distributie wil uitbreiden met afhaalpunten denk dan zeker ook in de mogelijkheden van een shop-in-shop bij een retailer in met een aanpalend productassortiment.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
Hoe werk je als online merk aan je offline merkbeleving?

One thought on “Hoe werk je als online merk aan je offline merkbeleving?

Leave a Reply