10 vragen aan Michel Schaeffer, Marketing Directeur bij bol.com

Michel Schaeffer staat al 11,5 jaar aan het hoofd van de marketing afdeling van bol.com. Hij verzorgt één van de Keynote-lezingen tijdens de Webwinkel Vakdagen 2013. Om alvast een voorproefje te geven op deze lezing hebben we hem aan een kort vragenvuur onderworpen. Michel gaat in op de veranderingen die bol.com doormaakt, hij legt uit hoe het nieuwe concept, waarbij ondernemers hun producten via bol.com aanbieden werkt, en hoe zij de dialoog aangaan met de klant. 1. Kun je kort iets vertellen over hoe je op deze positie binnen bol.com bent terecht gekomen? Hoe is je carrièrepad verlopen? “Ik heb Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en aan de Student School of Business in New York gestudeerd. Vervolgens werkte ik voor een farmaceutisch bedrijf in Engeland en Amerika en daarna ben ik aan de slag gegaan bij AkzoNobel.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
10 vragen aan Michel Schaeffer, Marketing Directeur bij bol.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 vragen aan Michel Schaeffer, Marketing Directeur bij bol.com

Michel Schaeffer staat al 11,5 jaar aan het hoofd van de marketing afdeling van bol.com. Hij verzorgt één van de Keynote-lezingen tijdens de Webwinkel Vakdagen 2013. Om alvast een voorproefje te geven op deze lezing hebben we hem aan een kort vragenvuur onderworpen. Michel gaat in op de veranderingen die bol.com doormaakt, hij legt uit hoe het nieuwe concept, waarbij ondernemers hun producten via bol.com aanbieden werkt, en hoe zij de dialoog aangaan met de klant. 1. Kun je kort iets vertellen over hoe je op deze positie binnen bol.com bent terecht gekomen? Hoe is je carrièrepad verlopen? “Ik heb Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en aan de Student School of Business in New York gestudeerd. Vervolgens werkte ik voor een farmaceutisch bedrijf in Engeland en Amerika en daarna ben ik aan de slag gegaan bij AkzoNobel.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
10 vragen aan Michel Schaeffer, Marketing Directeur bij bol.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *