Advertorial: Creëer een ongeëvenaarde multi-channel klantervaring

Big Data’ is hét thema van 2012; de hoeveelheid data neemt toe in volume, snelheid en verscheidenheid. Hoe ga je daarmee om? Veel bedrijven worstelen met de datakwaliteit en de juistheid van hun gegevens. Slechts 14% procent van alle bedrijven denkt over juiste en accurate gegevens te beschikken. Verkeerde productinformatie kan een hoop juridische rompslomp veroorzaken. Het geeft aanleiding tot retourzendingen en vertraagt de introductie van nieuwe producten. Hoe zorgt ú dat de informatiestroom van leverancier tot en met on- en offline presentatie een geoliede machine is? Of: hoe zet u alle zeilen bij in de continue race voor de beste klantervaring? De sleutel tot het in goede banen leiden van complexe, strategische informatie, is één centrale bron met alle relevante gegevens voor meermalig gebruik. Dat klinkt logisch, maar hoe organiseer je dit? Neem een paar minuten om het onderzoek Product Powered Commerce van de toonaangevende organisatie Internet Retailing te lezen – interessant voor iedere organisatie die haar multi-channel klantbeleving wil verbeteren.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
Advertorial: Creëer een ongeëvenaarde multi-channel klantervaring

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertorial: Creëer een ongeëvenaarde multi-channel klantervaring

Big Data’ is hét thema van 2012; de hoeveelheid data neemt toe in volume, snelheid en verscheidenheid. Hoe ga je daarmee om? Veel bedrijven worstelen met de datakwaliteit en de juistheid van hun gegevens. Slechts 14% procent van alle bedrijven denkt over juiste en accurate gegevens te beschikken. Verkeerde productinformatie kan een hoop juridische rompslomp veroorzaken. Het geeft aanleiding tot retourzendingen en vertraagt de introductie van nieuwe producten. Hoe zorgt ú dat de informatiestroom van leverancier tot en met on- en offline presentatie een geoliede machine is? Of: hoe zet u alle zeilen bij in de continue race voor de beste klantervaring? De sleutel tot het in goede banen leiden van complexe, strategische informatie, is één centrale bron met alle relevante gegevens voor meermalig gebruik. Dat klinkt logisch, maar hoe organiseer je dit? Neem een paar minuten om het onderzoek Product Powered Commerce van de toonaangevende organisatie Internet Retailing te lezen – interessant voor iedere organisatie die haar multi-channel klantbeleving wil verbeteren.

Lees het hele bericht op webwinkelvakdagen.nl:
Advertorial: Creëer een ongeëvenaarde multi-channel klantervaring

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *