State of the Art Marketing Event 2013

In de afgelopen 20 jaar hebben zich grote veranderingen voorgedaan. Denk aan de opkomst van het internet, mobiele communicatie, individualisering, het veranderende koopgedrag van consumenten & zakelijke afnemers en internationalisering. Ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op en de ene hype is nog niet voorbij of de andere dient zich alweer aan. Voor velen is het daarom moeilijk geworden om onderscheid te maken tussen hypes en reële ontwikkelingen. Sommige theorieën worden massaal omarmd, terwijl (nog) weinig wetenschappelijk en toegepast onderzoek naar het onderwerp voor handen is. Voor vele marketeers is het dan ook niet altijd even duidelijk welke trends en ontwikkelingen nu wel of niet te volgen. Hogeschool Windesheim legt een koppeling tussen theorie, actuele (state of the art) ontwikkelingen en de toepasbaarheid ervan binnen het bedrijfsleven. Dit komt onder meer tot uiting in het State of Art Marketing Event 2013. De Nieuwe Zaak is hoofdsponsor van dit event. Vrijdag 25 januari 2013 zal het State of Art Marketing (SAM) Event voor de derde keer plaatsvinden. SAM 2013 staat in het teken van Generatie Y en de nieuwste trends en ontwikkelingen op marketinggebied. Interessante workshops laten zien dat Generatie Y meer is dan alleen een groep mensen. Generatie Y staat voor de mondige consument die een individuele aanpak eist, die het online communiceren eigen is en 24/7 geholpen wil worden. Kortom wie is Generatie Y en hoe kun je de actuele marketingthema’s, zoals o.a. Online Marketing en Consumer Insights succesvol toepassen? Kijk voor meer informatie en inschrijving op sam2013.nl . Volg het SAM Event via @SAM2013event en like SAM2013 op Facebook .

Lees het hele bericht op www.denieuwezaak.nl:
State of the Art Marketing Event 2013

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *