De Nieuwe Zaak onthult nieuwe huisstijl op WWVD 2013

Ruim 7 jaar na de start van e-Commerce bureau De Nieuwe Zaak is het tijd voor vernieuwing. Onze klanten veranderen, de branche verandert en De Nieuwe Zaak zelf is inmiddels volwassen geworden. Daar past een frisse, moderne en professionele identiteit bij.

Onze naam blijft onveranderd, maar de rest van onze huisstijl en uitstraling krijgen een update. Op de aanstaande Webwinkel Vakdagen presenteren we het nieuwe De Nieuwe Zaak voor het eerst. Nieuwsgierig? Kom dan langs op onze stand A39. Na voorregistratie zijn de Webwinkel Vakdagen gratis te bezoeken. Aanmelden kan via: http://www.webwinkelvakdagen.nl.

Datum: 23 & 24 januari 2013
Tijd: 10.00 – 17.00 uur
Locatie: Jaarbeurs Utrecht

Voor professionals in de e-Commerce branche is de beurs een ‘must visit’. Ruim 250 e-commerce leveranciers presenteren zich op de beurs, daarnaast is er een uitgebreid sprekers programma met uiteenlopende onderwerpen. In thema-theaters en Keynote Arena’s worden boeiende sessies verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland.

Vanuit De Nieuwe Zaak verzorgen wij een sessie over Social Commerce. Cynthia Schultz van Miss Lipgloss en Johan Keurentjes van De Nieuwe Zaak vertellen over de Miss Lipgloss case en verrijken hun verhaal met cijfers en tips. Bezoek deze sessie en leer hoe weblog en webwinkel elkaar kunnen versterken.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl

Leave a Reply