Wehkamp in ‘personal care’ met Unilever

Wehkamp voegt met de opname van ‘Persoonlijke Verzorging’ een nieuwe productgroep toe aan zijn assortiment. Voor Unilever betekent dit een nieuw, ‘direct’ online verkoop kanaal.

De bedrijven maakten zojuist een nauwe samenwerking bekend waarbij Wehkamp onder het tabje ‘Mooi & Gezond’ artikelen van merken als Zwitsal, Andrélon, Vaseline en Neutral gaat verkopen. Dat zijn merken van Unilever, dat zegt dat het ‘een stap vooruit wil maken in het online kanaal’.

Het online assortiment van de webwinkel (160.000 artikelen groot) wordt hiermee uitgebreid met zo’n 250 producten.

“We hebben gekeken welke producten uit het assortiment van Unilever aansluiten op ons bestaande assortiment en op de behoefte van onze klanten. Wij zullen ons allereerst focussen op het Unilever Home & Personal Care-assortiment. Gedacht kan worden aan bijvoorbeeld Andrélon haar- en styling producten, die aansluiten op ons Mooi & Gezond-assortiment en producten zoals Zwitsal, Vaseline en Dove voor het Mama & Kind-platform”, aldus Dennis Haarman, Unit Manager Mooi & Gezond in een persbericht. Samen inventariseren de partijen welke andere producten van Unilever in de toekomst kunnen worden aangeboden.

Lees het originele artikel op Emerce.nl

Leave a Comment