De omnichannel-organisatie van 2020 zet de klant radicaal centraal in haar strategie

Een visie vormen over ‘de omnichannel-organisatie’ van 2020 is een lastige taak. Onmogelijk zelfs. Technologische oplossingen volgen elkaar in een dusdanig tempo op dat bij productreleases de opvolger praktisch al weer klaar staat. Is het dan mogelijk te voorspellen welke producten of diensten wij als consument in 2020 vragen? Ik denk het niet. Kunnen wij met het onderzoeksprogramma van Shopping2020 Nederland dan nog wel voorbereiden op de toekomstige ontwikkelingen op het gebied van (online) verkoop van producten en diensten aan consumenten? Absoluut. Een delegatie vanuit Shopping 2020 heeft onlangs een studiereis gemaakt naar Sillicon Valley en hieruit bleek dat wij in Nederland qua kennis niet eens zo ver achter zijn op de USA. Waar we echter wel nog flinke stappen kunnen maken, is op executie. Lees meer over: De omnichannel-organisatie van 2020 zet de klant radicaal centraal in haar strategie.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment