25 tips voor het inrichten van de winkelpagina’s in je webshop

Bijna elke webshop heeft op haar webshop een gedeelte waar de klant meer informatie kan vinden over de fysieke winkels van de webshop. Veelal staat op deze pagina’s niet veel meer dan de openingstijden, het adres en een plattegrond van de ligging van de winkels. Zonde! Deze pagina is een perfecte locatie om de bezoeker meer service te bieden en zich echt met jouw merk te laten binden.

marketinfacts_winkelpaginas

Unieke informatie voor zoekmachines

Naast dat de winkelpagina’s in de webshop meer kunnen betekenen voor je bezoekers, kunnen ze ook meer betekenen voor zoekmachines. Pagina’s die veel dezelfde content bevatten, kunnen door een zoekmachine gezien worden als duplicate content. Door het uitbreiden van de informatie op de winkelpagina wordt de pagina relevanter voor zowel een bezoeker als voor een zoekmachine. Er wordt meer relevante informatie toegevoegd over een specifieke winkel, waardoor de pagina voor een zoekmachine unieker wordt. Hiermee kan duplicate content voorkomen worden.

Lees het volledige artikel op Marketingfacts.nl

Het bericht 25 tips voor het inrichten van de winkelpagina’s in je webshop verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl

Leave a Comment