De Nieuwe Zaak consulting-partner van internationale e-commerce benchmark

De Ecommerce Foundation heeft recent de Internationale Ecommerce Benchmark gelanceerd. Met een viertal strategische partners, waaronder De Nieuwe Zaak, stelt dit initiatief organisaties in staat om de prestaties van hun
e-commerce activiteiten anoniem te benchmarken met branchegenoten.

De Nieuwe Zaak Partner Ecommerce Benchmark

“Bedrijven maken vaak dezelfde fouten en proberen steeds het wiel opnieuw uit te vinden”, aldus Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org. Om winkeliers beter op dit vlak te ondersteunen heeft Thuiswinkel.org samen met vier toonaangevende consulting partners de Ecommerce Benchmark gelanceerd. De Ecommerce benchmark is gebaseerd op het Bonsing/Mann-model en beoordeelt 21 uiteenlopende prestatie-indicatoren op het gebied van
e-commerce, waaronder de customer journey, financiële factoren en organisatorische prestaties.

“Een professionele en objectieve benchmark biedt diepgaande inzichten in de performance en kansen voor e-commerce organisaties. De Ecommerce Benchmark wordt uitgevoerd op basis van de meest relevante KPI’s en kan volledig op maat gemaakt samengesteld worden. Door als consulting partner bij deze unieke benchmarks betrokken te zijn, kunnen we retailers, wholesalers en brands nog beter helpen bij het continu verbeteren van hun e-commerce activiteiten. We zijn bijzonder trots om als één van de consulting partners te zijn geselecteerd.”, aldus Jeroen de Jong, directeur van De Nieuwe Zaak.

Het bericht De Nieuwe Zaak consulting-partner van internationale e-commerce benchmark verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl

Leave a Comment