Tijdens mijn studie heb ik de nodige artikelen gelezen die de basis legde voor onze algemeen geaccepteerde perceptie van marktwerking. Zijn dergelijke artikelen tijdloos? Of nemen we eerder geschreven artikelen voor lief zonder echt in te gaan op de inhoud en hoe deze zich verhoudt tot de huidige tijd en dag? Het NOS artikel over hoe webwinkels de voordelen van de ouderwetse winkel ontdekken, leek mij een goed moment voor een check: deze keer het ServQual (RATER) model van Zeithaml, Parasuraman & Berry uit 1988. Lees meer over: Het Service Quality (ServQual) model anno 2016.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl





0


Tijdens mijn studie heb ik de nodige artikelen gelezen die de basis legde voor onze algemeen geaccepteerde perceptie van marktwerking. Zijn dergelijke artikelen tijdloos? Of nemen we eerder geschreven artikelen voor lief zonder echt in te gaan op de inhoud en hoe deze zich verhoudt tot de huidige tijd en dag? Het NOS artikel over hoe webwinkels de voordelen van de ouderwetse winkel ontdekken, leek mij een goed moment voor een check: deze keer het ServQual (RATER) model van Zeithaml, Parasuraman & Berry uit 1988. Lees meer over: Het Service Quality (ServQual) model anno 2016.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl





0