Omgekeerde psychologie: retouren als marketinginstrument

Retouren. Ze zorgen voor koude rillingen over de rug van menig e-commerce manager. Zeker als deze werkt in de modebranche, waar retourpercentages vaak boven de 30 procent kruipen. Maar moeten we ons wel blindstaren op het verlagen van retouren? Uit onderzoeken blijkt namelijk dat makkelijk doen over retouren de verkoop juist stimuleert. Wat is de psychologie achter de e-commerce retouren? Lees meer over: Omgekeerde psychologie: retouren als marketinginstrument.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Omgekeerde psychologie: retouren als marketinginstrument

Retouren. Ze zorgen voor koude rillingen over de rug van menig e-commerce manager. Zeker als deze werkt in de modebranche, waar retourpercentages vaak boven de 30 procent kruipen. Maar moeten we ons wel blindstaren op het verlagen van retouren? Uit onderzoeken blijkt namelijk dat makkelijk doen over retouren de verkoop juist stimuleert. Wat is de psychologie achter de e-commerce retouren? Lees meer over: Omgekeerde psychologie: retouren als marketinginstrument.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *