Verzekeringsbranche moet delen beter faciliteren en belonen

Thuiswinkel.org presenteerde deze maand de cijfers van de online bestedingen in het eerste kwartaal van 2016. Naast de snelle groei in het productsegment groeit ook het online dienstenkanaal nog steeds, al is het wel minder hard dan de online bestedingen aan producten. In totaal gaf men in het eerste kwartaal 2,55 miljard euro uit aan diensten, zoals reizen en verzekeringen, een groei van zes procent ten opzichte van het eerste kwartaal vorig jaar. In totaal vindt nu bijna driekwart van alle uitgaven aan diensten via het online kanaal plaats. Lees meer over: Verzekeringsbranche moet delen beter faciliteren en belonen.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment

Verzekeringsbranche moet delen beter faciliteren en belonen

Thuiswinkel.org presenteerde deze maand de cijfers van de online bestedingen in het eerste kwartaal van 2016. Naast de snelle groei in het productsegment groeit ook het online dienstenkanaal nog steeds, al is het wel minder hard dan de online bestedingen aan producten. In totaal gaf men in het eerste kwartaal 2,55 miljard euro uit aan diensten, zoals reizen en verzekeringen, een groei van zes procent ten opzichte van het eerste kwartaal vorig jaar. In totaal vindt nu bijna driekwart van alle uitgaven aan diensten via het online kanaal plaats. Lees meer over: Verzekeringsbranche moet delen beter faciliteren en belonen.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment