8 nieuwe wetenschappelijke inzichten voor je (e-mail)marketing

Wetenschappelijke kennis biedt waardevolle input voor je (e-mail)marketing. Dat is waar SWOCC zich mee bezig houdt. SWOCC doet onderzoek naar de fundamentele werking van commerciële communicatie. Doel hierbij is om wetenschappelijke kennis toegankelijk te maken voor de praktijk. Op dinsdag 28 juni 2016 vond het SWOCC symposium 2016 plaats. In dit artikel lees je de nieuwe wetenschappelijke inzichten van de acht onderzoekers die tijdens het SWOCC symposium hun verhaal presenteerden.  Lees meer over: 8 nieuwe wetenschappelijke inzichten voor je (e-mail)marketing.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment

8 nieuwe wetenschappelijke inzichten voor je (e-mail)marketing

Wetenschappelijke kennis biedt waardevolle input voor je (e-mail)marketing. Dat is waar SWOCC zich mee bezig houdt. SWOCC doet onderzoek naar de fundamentele werking van commerciële communicatie. Doel hierbij is om wetenschappelijke kennis toegankelijk te maken voor de praktijk. Op dinsdag 28 juni 2016 vond het SWOCC symposium 2016 plaats. In dit artikel lees je de nieuwe wetenschappelijke inzichten van de acht onderzoekers die tijdens het SWOCC symposium hun verhaal presenteerden.  Lees meer over: 8 nieuwe wetenschappelijke inzichten voor je (e-mail)marketing.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment

8 nieuwe wetenschappelijke inzichten voor je (e-mail)marketing

Wetenschappelijke kennis biedt waardevolle input voor je (e-mail)marketing. Dat is waar SWOCC zich mee bezig houdt. SWOCC doet onderzoek naar de fundamentele werking van commerciële communicatie. Doel hierbij is om wetenschappelijke kennis toegankelijk te maken voor de praktijk. Op dinsdag 28 juni 2016 vond het SWOCC symposium 2016 plaats. In dit artikel lees je de nieuwe wetenschappelijke inzichten van de acht onderzoekers die tijdens het SWOCC symposium hun verhaal presenteerden.  Lees meer over: 8 nieuwe wetenschappelijke inzichten voor je (e-mail)marketing.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment

8 nieuwe wetenschappelijke inzichten voor je (e-mail)marketing

Wetenschappelijke kennis biedt waardevolle input voor je (e-mail)marketing. Dat is waar SWOCC zich mee bezig houdt. SWOCC doet onderzoek naar de fundamentele werking van commerciële communicatie. Doel hierbij is om wetenschappelijke kennis toegankelijk te maken voor de praktijk. Op dinsdag 28 juni 2016 vond het SWOCC symposium 2016 plaats. In dit artikel lees je de nieuwe wetenschappelijke inzichten van de acht onderzoekers die tijdens het SWOCC symposium hun verhaal presenteerden.  Lees meer over: 8 nieuwe wetenschappelijke inzichten voor je (e-mail)marketing.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment