Download nu onze special over datamanagementplatformen

Datagedreven marketing doet bij veel marketeers de oren spitsen. De toenemende digitalisering van het klantcontact geeft meer inzicht in en controle over de journey die een klant maakt – daarover schreven we al in de Special van april dit jaar. Cruciaal in dat proces is het verkrijgen van een volledig en gedeeld beeld over die klant. Een 360-gradenklantbeeld, zoals dat in de marketeersmond ook wel heet. Datamanagementplatformen (DMP’s) beloven dat beeld te schetsen én bruikbaar te maken over alle kanalen.  Lees meer over: Download nu onze special over datamanagementplatformen.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment

Download nu onze special over datamanagementplatformen

Datagedreven marketing doet bij veel marketeers de oren spitsen. De toenemende digitalisering van het klantcontact geeft meer inzicht in en controle over de journey die een klant maakt – daarover schreven we al in de Special van april dit jaar. Cruciaal in dat proces is het verkrijgen van een volledig en gedeeld beeld over die klant. Een 360-gradenklantbeeld, zoals dat in de marketeersmond ook wel heet. Datamanagementplatformen (DMP’s) beloven dat beeld te schetsen én bruikbaar te maken over alle kanalen.  Lees meer over: Download nu onze special over datamanagementplatformen.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment

Download nu onze special over datamanagementplatformen

Datagedreven marketing doet bij veel marketeers de oren spitsen. De toenemende digitalisering van het klantcontact geeft meer inzicht in en controle over de journey die een klant maakt – daarover schreven we al in de Special van april dit jaar. Cruciaal in dat proces is het verkrijgen van een volledig en gedeeld beeld over die klant. Een 360-gradenklantbeeld, zoals dat in de marketeersmond ook wel heet. Datamanagementplatformen (DMP’s) beloven dat beeld te schetsen én bruikbaar te maken over alle kanalen.  Lees meer over: Download nu onze special over datamanagementplatformen.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment

Download nu onze special over datamanagementplatformen

Datagedreven marketing doet bij veel marketeers de oren spitsen. De toenemende digitalisering van het klantcontact geeft meer inzicht in en controle over de journey die een klant maakt – daarover schreven we al in de Special van april dit jaar. Cruciaal in dat proces is het verkrijgen van een volledig en gedeeld beeld over die klant. Een 360-gradenklantbeeld, zoals dat in de marketeersmond ook wel heet. Datamanagementplatformen (DMP’s) beloven dat beeld te schetsen én bruikbaar te maken over alle kanalen.  Lees meer over: Download nu onze special over datamanagementplatformen.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl

Leave a Comment