Op woensdag 31 maart 2017 vindt de derde editie van E-commerce Live! plaats. Tijdens deze dag barst in de Beurs van Berlage Amsterdam het meest toonaangevende e-commerce event van Nederland los. E-commerce Live! brengt de grotere retailers, webshops, direct sellers, fabrikanten, groothandel en merken samen voor een dag lang onderdompeling in de laatste ontwikkelingen, nieuwste trends, beste tactics en innovatieve mogelijkheden op het gebied van e-commerce. Er worden ongeveer 1.500 bezoekers verwacht.

De Nieuwe Zaak is gold sponsor van E-commerce Live!. Dat houdt in dat we twee sprekerssessies en vier rondetafelsessies verzorgen:

Sprekerssessie
Klantcase: Inzicht in de customer journey, zo optimaliseer je de marketing inzet voor 45 filialen!
Door Peter Winters en Antoon Bloem

Wildkamp is een technische groothandel die zich onderscheidt met haar brede assortiment, technische kennis, de lokale aanwezigheid en de online mogelijkheden. Online advertising is een belangrijk kanaal in de online businesscase, maar wat draagt dit bij aan het succes van de 45 filialen van Wildkamp? De Nieuwe Zaak en Wildkamp presenteren de case!

Sprekerssessie
Slimmer ontwerpen voor Digital Commerce: de rebranding van Jeans Centre

Door Paul Hanifer en Iwan Blokzijl

We nemen je mee in de rebranding van het online platform van Jeans Centre. Via research, persona’s, customer journeys, UX- en visual design laten we je zien hoe je de klant centraal stelt en je, door rekening te houden met de technische randvoorwaarden, tevens on-time en on-budget je doel kunt behalen.

Rondetafelsessie
Organisatievernieuwing: De weg naar een omnichannel, customer centric organisatie
Door Jurriën Kerstholt en Richard Walsh

Hoe word je met jouw organisatie succesvol en wat zijn factoren waar je rekening mee moet houden? Hoe ga je om met kanaalconflicten? Hoe kom je uit jouw comfort zone? Hoe krijg je jouw medewerkers in beweging? Deze vragen bespreken we in de rondetafelsessie ‘Organisatievernieuwing: De weg naar een omnichannel, customer centric organisatie’. We nemen je mee in de route naar een omnichannel, customer centric organisatie.

Rondetafelsessie
Essentieel in de digitale revolutie van je organisatie?
Door Stefan Buitenhuis en Bart de Vries

Sta je met jouw bedrijf aan het begin van een digitale revolutie? Wil je een versnelling opschakelen en investeren in de volgende stap van online verkopen? Ben je niet tevreden over je huidige e-commerce pakket? Zomaar een aantal redenen om naar het aanbod van e-commerce pakketten te kijken en dus een pakketselectieproces te starten. Aan de hand van een prikkelende stelling gaan we graag in discussie over de topics die spelen bij de keuze van een nieuw pakket. Ben je vanuit e-commerce of IT betrokken bij dit thema; kom langs en praat mee!

Rondetafelsessie
Data driven marketing: Hoe je je klant echt centraal zet in je marketing
Door Jeroen van Eck en Antoon Bloem

Veel organisaties willen relevanter worden in hun marketing door hun klant centraal zetten. Maar we zien dat ze moeite hebben om daar te komen. Tijdens deze rondetafelsessie presenteren een model waarmee wij klanten helpen om dit toekomstbeeld stap voor stap wel te realiseren.

Rondetafelsessie
UX Design voor Digital Commerce: de rebranding van Jeans Centre
Door Marlies Wilms Floet en Paul Hanifer

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we dieper in op de rebranding van het online platform van Jeans Centre. Via research, persona’s, customer journeys, UX- en visual design laten we zien hoe je de klant centraal stelt en je, door rekening te houden met de technische randvoorwaarden, tevens on-time en on-budget je doel kunt behalen.

Meld je aan!
Voor e-commerce professionals is E-commerce Live! hét event waar je bij moet zijn! In één dag praten we je bij over de laatste ontwikkelingen, nieuwste trends, beste tactics en innovatieve mogelijkheden op het gebied van e-commerce. Zorg dat je er bij bent!

> Ja, ik meld me nu aan

 

Het bericht Event: E-commerce Live! 2017 verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl





0