Op 8 februari 2018 organiseert BBP Media en De Nieuwe Zaak het Data Driven Commerce voor de 3e keer. Tijdens Data Driven Commerce nemen we je mee in de wereld van data gedreven processen. Een dag vol inspirerende experts die je tips geven om maximaal rendement uit data te halen.
Iedere dag verzamelen we ontzettend veel data. Denk maar eens aan cookies, gps locaties van mobiele telefoons of social updates en likes. Maar wat kun je hier allemaal mee? Data is op zichzelf niets bijzonders of onderscheidend. Sterker nog, het is in iedere organisatie volop aanwezig. Data wordt pas onderscheidend als je in staat bent om het te gebruiken om je klanten beter te bedienen of om je bedrijfsprocessen verder te optimaliseren.
Een aantal wist je datjes om in de stemming te komen.
Wist je dat…
- Data gedreven bedrijven gemiddeld 5% productiever zijn?
- 6% hogere marge halen?
- En 25% harder groeien?
Maar waar start je? Tijdens de derde editie van het Data Driven Commerce event nemen we je mee in de wereld van data gedreven processen. We wisselen theoretische kennis af met voorbeelden uit de praktijk, zodat je uiteindelijk een totaalinzicht krijgt van de mogelijkheden die jij hebt met jouw (klant) data. Van een concrete uitleg van de nieuwste technologieën tot handvatten voor het creëren van inspirerende marketingcampagnes. Het event biedt alle nodige informatie.
Kortom genoeg reden om je te laten inspireren op 8 februari 2018.
Voor meer informatie kijk op de website van Data Driven Commerce en koop tot 15 december je kaartje met korting.
Het bericht Data Driven Commerce: Denk groot, begin meteen! verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.
Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl