Vanuit meer dan 35 vestigingen in Noordoost Nederland en met ruim 1000 medewerkers helpt Wensink dagelijks haar klanten met de aanschaf of het onderhoud van een nieuwe of gebruikte personenwagen, bedrijfswagen, truck of trailer. Met de merken Mercedes-Benz, Ford en Smart heeft Wensink een succesvolle en groeiende dienstverlening ontwikkeld. Daarnaast kan de klant inmiddels voor alle merken terecht bij Wensink met betrekking tot onderhoud, occasions en/of leasing.

In haar zoektocht naar een nieuwe Digital Marketing partner heeft Wensink gekozen voor De Nieuwe Zaak. Het denken vanuit de behoefte van de kant, de data-driven aanpak en de transparante samenwerking waren daarbij doorslaggevend.

Leon van Davenhorst, digital marketing manager bij Wensink over de samenwerking: “Het realtime dashboard is al fantastisch en wordt doorlopend mooier. De eerste resultaten zien er al goed uit en we zijn blij dat we de stap hebben gezet richting jullie. Dank voor jullie goede werk tot nu toe.”

De Nieuwe Zaak gaat Wensink blijvend ondersteunen bij het waarmaken van haar ambities. Digital Marketing speelt daarbij een steeds grotere rol.

Het bericht Wensink Automotive kiest De Nieuwe Zaak voor Digital Marketing verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl





0