CATCH UP: De toekomst van web en app

Een optimale shopervaring

Uiteraard wil jij jouw klant de beste shopervaring bieden, zodat jij meer omzet uit je webshop haalt. Maar hoe? Je optimaliseert de shopervaring van de consument o.a. door deze te visualiseren. In retail en e-commerce wordt hiervoor steeds meer virtual en augmented reality ingezet. Benieuwd waar dit naartoe gaat en wat deze technologie voor jouw bedrijf kan betekenen?

De techniek achter een goede shopervaring

Steeds meer consumenten shoppen online via hun mobiele telefoon. Daarom kiezen steeds meer bedrijven en webshops voor een Progressive Web App (PWA). Wat houdt dit in? Dit is een website, maar functioneert als een applicatie. Uiteraard heeft dit gevolgen voor de manier van bouwen van jouw webshop. Wat is de rol van het zogenaamde ‘headless’ hierin? Wij plaatsen ontwikkelingen op dit gebied in perspectief.

Bied jij jouw consument al een optimale shopervaring? Wij vertellen je er alles over tijdens onze CATCH UP over de toekomst van web en app, in samenwerking met mediabedrijf Lukkien. Het event vindt plaats bij het hoofdkantoor van Lukkien te Ede op donderdag 13 juni, van 13:30 uur tot 17:30 uur.

Wat houdt zo’n CATCH UP nou precies in?

Ieder kwartaal organiseren we een kennissessie om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen in het vakgebied. Iedere sessie staat in het teken van een specifiek onderwerp of thema en donderdag 13 juni is het tijd voor alles over web en app!

Schrijf je nu in, want vol = vol!

Inschrijven

Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn van onze CATCH UP kennissessies? Registreer je dan hier.

Het bericht CATCH UP: De toekomst van web en app verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl

Leave a Comment