Ontbijtsessie: Personaliseren met Datatrics

Speciaal voor jou organiseren we een ontbijtsessie over de kracht van personalisatie met Datatrics. Tijdens deze ochtendsessie op donderdag 10 oktober 2019 praat onze digital analytics consultant Wouter van der Heijden je bij over ontwikkelingen op het gebied van personalisatie. Daarnaast neemt Datatrics jou exclusief mee in het koppelen van jouw data, het bouwen van 360 graden klantprofielen en het maken van relevante customer journeys.

Waarom personaliseren met Datatrics?

Datatrics gelooft in de kracht van het samenbrengen en koppelen van alle databronnen op één centrale plek. Deze data vormt de basis voor het optimaliseren en personaliseren van de gehele customer journey om zodoende zo relevant mogelijke content aan de klant te tonen. Je moet dus stoppen met het managen van tools en kijken naar dashboards, maar je focussen op je klanten! Hoe je een tool als Datatrics inzet om meer inzicht in jouw klant te krijgen en daarmee je conversie te verhogen, hoor je onder het genot van een heerlijke croissant en een verse jus…

Schrijf je nu in!

Wil jij weten hoe je meer inzicht in jouw klant kunt krijgen? Wij vertellen er alles over tijdens onze gratis ontbijtsessie over online personaliseren, in samenwerking met Datatrics. De sessie vindt plaats bij ons op kantoor (Hanzeallee 28 te Zwolle) op donderdag 10 oktober 2019.

Inschrijven

Het bericht Ontbijtsessie: Personaliseren met Datatrics verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *