De top 9 geheimen van een goed marketingplan voor 2020

“Voor je het weet is het Pasen” werd er onlangs gekscherend bij ons in de wandelgangen gezegd. We staan aan de vooravond van 2020 dus is het tijd voor het maken van plannen voor het nieuwe jaar. En met de veranderingen die we in de markt zien of bepaalde omstandigheden in jouw organisatie kan het zijn dat er aanleiding is om investeringen te doen in IT-systemen, automation tools, nieuwe producten of het aanboren van (nieuwe) markten. Je maakt hier een weloverwogen besluit in door een marketingjaarplan op te stellen. Aan de hand van een businesscase breng je in kaart wat er nodig is om je doelstellingen te behalen door kosten en baten op een rij te zetten.

In dit whitepaper geven we jou 9 gouden tips voor het opstellen van jouw marketingjaarplan voor 2020.

Download hier de whitepaper!

hbspt.forms.create({
portalId: “5312942”,
formId: “a193098f-0c8c-45f3-8ccc-36a9450d646f”
});

Het bericht De top 9 geheimen van een goed marketingplan voor 2020 verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *