Data: van verzamelen naar doen

Op basis van data ga jij je klant steeds beter begrijpen. Maar wat ga je er vervolgens mee doen?

In dit whitepaper bespreken we hoe je data kunt gebruiken om je klant te kennen en deze kennis toe te passen om relevanter te worden. In het eerste deel van het whitepaper leggen we je uit hoe je kunt groeien in datavolwassenheid en wat dat voor impact heeft op je gehele marketing organisatie. In het tweede deel nemen we je stapsgewijs mee in het opstellen van je data strategie en data roadmap met concrete activiteiten om zowel stappen te zetten in je data volwassenheid als direct waarde te genereren uit jouw data. In dit derde deel geven we je een voorbeeld van een concreet uit te voeren stap uit je opgestelde roadmap, zodat je daarna aan de slag kan. We sluiten het whitepaper af met het analyseren van de data over je klanten, met de data en systemen die je al hebt. Zo kun je hier gelijk mee aan de slag!

Download het whitepaper nu!

hbspt.forms.create({
portalId: “5312942”,
formId: “17f29002-d219-498e-95d8-f5a0dce41c91”
});

Het bericht Data: van verzamelen naar doen verscheen eerst op De Nieuwe Zaak.

Lees het originele bericht op www.denieuwezaak.nl