Into the Woods episode 2: Merkpositionering

YES, we zijn begonnen met hoofstuk 2 van Into The Woods! Het idee is om een winkel / merk op te zetten, die zowel profit maakt als duurzaam is voor de maatschappij en de planeet. Dit wil ik doen door houten speelgoed te verkopen en te onderzoeken; van herkomst tot verkoop en de aflevering van het product. Hoe dit moet, en hoe het op een duurzame manier kan. In de vorige blog, hebben we het idee verder uitgewerkt, en gekeken welk speelgoed het best verkoopt. Volgende stap is dat we gaan opvallen, en dat mensen de producten van Speelhout gaan kopen. Waarom zou iemand bij Speelhout kopen, in plaats van een andere winkel? Vooral sinds de komst van het internet, zijn er ontzettend veel concurrenten. En daar komt nog eens bij dat we ons begeven in een speelveld dat ontzettend populair is. Veel bedrijven verkopen speelgoed, daar is niks spannends aan, dus hoe kun je in zo’n markt opvallen? Lees meer over: Into the Woods episode 2: Merkpositionering.

Lees het originele artikel op Marketingfacts.nl